November 08, 2010

38 : Aku tak ditag tapi aku nak buat jgk :)


Hello semua ,

Aku dpt benda nie dr http://shagcomot.blogspot.com/">Ebuu Aku :). So, here we go.

1. apa benda yg paling penting dalam hidup?
Bf aku and also bumpy.


2. benda terakhir yg korg beli guna duet sndiri?
Baju kat Brands Outlet kat Ikano. Murah la. satu baju rm69.90 tapi beli satu free satu. so ? aku beli 4 ! :)


3. tempat ingin melangsungkan perkahwinan n tema perkahwinan?
aku nak nikah kat umah aku and sanding kat dewan je sudey. cuma utk kwn2, aku buat reception yang laen :P with a secret theme ^_^

4. adakah u all sedang bercinta sekarang?
Yes I Am !


5. berapa lama u all akan mncintai kekasih u all?
Insyaallah. Kalau bole smpi akhir hayat :)


6. novel/buku/majalah terakhir yg korang beli?
Aku da stop bli magazine and novels. Wasting money.


7. antara mak n ayah mana lebih mesra?
Mak :) Bapak kolot, so tak.cakap ape je kne mara and tak kne :P


8. namakan org yg u all betol2 nak jumpe dalam hidup?
ALLAH!! sebab aku tak layak untuk mendapat ganjaran sebagai muslimah yang solehah. aku nak jumpa dia. aku nak pegi jauh dr dunia aku skrg. jauh dr sni. tapi of course lah lps aku dah bertaubat nasuha ! insyaallah. amin


9. adakah u all basuh baju sndiri?
yeap. guna tgn :( sbb sme org sebuk nak gne machine !


10. tempat yg u all betol2 nak pergi?
An island !


11. pilih satu,peluk atau cium?
Peluk Zahir.


12. tiga (3) benda ttg org yg tag u all?
Takde org tag. tapi aku amek dr moy. Dia kwn aku yang plg sempoi and cool. dlu mmg tak rapat but then pintu hati masing2 cm dah sedar dr di pukau, ecehhh :) so indirectly, mmg dia yang aku syg


13. benda yg u all sayang sgt2 dlm hidup?
Bumpy and Wristwatch and Wallet


14. lima lagu paling suka n selalu dgr?
When it rains
Misery Business
Careful
Thats what u get
Pressure


15. bila tarikh lahir n kat mana smbut tahun lps?
26 December. Last year kat KL Tower :) Dengan Mohd Zahir saya lah.


2 comments:

  1. Demm. No 3. tempat ingin melangsungkan perkahwinan n tema perkahwinan?
    aku nak nikah kat umah aku and sanding kat dewan je sudey. cuma utk kwn2, aku buat reception yang laen :P with a secret theme ^_^

    Aku tak sabar nak tahu theme apa!! Haha ;DD

    Yess! Me love You too lah!!! ni tade sape pukau ;Pp

    ReplyDelete