January 16, 2011

Dulu lain, sekarang lain.

Kenapa title aku cm nie eh ? hihi.

Dunia artis. means glamor. kan ? bila sebut artis and celebrity yang jadi mmg kita minati mesti kita mcm WHOAAA ! kan ? tapi, yang aku perasan setakat nie, janji kau mekap je kan, trs org wow. cantek tak cantek la kan. seksi je trs org takley tutup mata.

kenapa ye ? kenapa wanita perlu seksi ? soalan tue sll dtg kat aku ble aku lepak ngn laki. jwpn aku, hak mereka. sbb masing2 punya hak. kubur laen2, takkan la kita nie asyik nak menyibuk je hal org kan ?

actually aku da lari dr topic. cite aku skrg nie tentang kwn artis aku. lelaki.

kawan ke ? dlu before famous, text aku ajak ke hulu ke hilir. *wlupun tau aku ade bf*. tapi sejak naek nama di persada seni. sejak dpt offer berlakon sane sini, aku text sekali dua mmg reply. lps tue ? ahhahha Smile busy and famous people kan. I won’t blame him for that. no use.

after a while, aku mmg mls da nak amek ksh psl gossip2 dia. sbb SOMBONG bebb. so, Smile leave it that way.

tupppp tupppp, dpt tau dia couple dgn perempuan yang 20 tahun lagi tue dr dia ? hmm. yes mmg dlu dia playboy. dgn wanita2 biasa. TYPICAL. tak sangka aku. but well, sepandai2 tupai melompat, jatuh jgk ke tanah. kan ? sepandai2 gossip ditepis, tersebar jugak nama nye di website2 gossipers Vampire bat and now kat blog aku plak. ahhaha.

aku terkejut and terkesima. tak sangka. if org kata jodoh, aku mmg tak syorkan la org bercinta dgn dia. hensem mmg hensem. bg aku la kan. but whatever it is guys.

kalau dlu, aku yang reject and mls lyn phone call dia. but dulu laen, skrg laen. skrg dia yang ignore aku. itu la beza artis dgn manusia biasa. tapi if kau anak org kaya nak mampus, kau try la tackle dia, caer meleleh punye la Flirt male

okay la. im off ! sorry for this blog fellas. terase nak menaip. luahkan perasaan. hihi Laughing out loud

No comments:

Post a Comment